Українську літературу вивчають курсанти 1-2 курсів освітньо-професійної програми «Експлуатація суднових енергетичних установок», «Суднобудування», «Монтаж і проектування суднових машин і механізмів», «Монтаж і обслуговування електроустаткування суднового електрообладнання», «Суднокорпусобудування».

Метою  навчального предмета є формування та розвиток наступних компетентностей: здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел; уміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми; здатність приймати обґрунтовані рішення; здатність працювати в команді і автономно; вміння аналізувати, інтерпретувати твір; усвідомлення літератури як складової частини українського народу; розвиток самостійності мислення; формування загальнолюдських цінностей; розвиток творчих можливостей; вирішення проблемних питань; уміння визначати художні особливості твору; уміння аналізувати вчинки героя; уміння переказувати твір, виразно читати, декламувати напам'ять; уміння визначати актуальність твору, проводити паралелі з сучасністю; оперувати поняттями теорії літератури; уміння спілкуватися, вести діалог і висловлювати свою думку зв'язно.

Структура навчального предмета:

Тема 1.«Реалістична українська проза»;Тема  2.«Театр корифеїв»;Тема 3.«Титан духу і думки»;Тема 4.«Модерна українська проза»;Тема 5.«Образне слово поетичного модернізму»;Тема 6.«Розстріляне відродження. Поетичне самовираження»;Тема 7.«Київські неокласики»;Тема 8.«Провозе розмаїття»; Тема 9.«Модерна драматургія»;Тема 10.«Перлини західноукраїнської літератури»;Тема 11 «Під чужим небом»;Тема 12.«Воєнне лихоліття»;Тема 13.«Літературне шістдесятництво»;Тема 14.«Митець і суспільство»; Тема 15.«Стоїчна українська поезія»;Тема 16.«Сучасна українська література».

Автор курсу

 Мала С. В. -  викладач загальноосвітніх дисциплін, спеціаліст вищої категорії.

Українську літературу вивчають курсанти 1-2 курсів освітньо-професійної програми «Експлуатація суднових енергетичних установок».

Метою  навчального предмета є формування та розвиток наступних компетентностей: здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел; уміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми; здатність приймати обґрунтовані рішення; здатність працювати в команді і автономно; вміння аналізувати, інтерпретувати твір; усвідомлення літератури як складової частини українського народу; розвиток самостійності мислення; формування загальнолюдських цінностей; розвиток творчих можливостей; вирішення проблемних питань; уміння визначати художні особливості твору; уміння аналізувати вчинки героя; уміння переказувати твір, виразно читати, декламувати напам'ять; уміння визначати актуальність твору, проводити паралелі з сучасністю; оперувати поняттями теорії літератури; уміння спілкуватися, вести діалог і висловлювати свою думку зв'язно.

Структура навчального предмета:

Тема 1.«Реалістична українська проза»;Тема  2.«Театр корифеїв»;Тема 3.«Титан духу і думки»;Тема 4.«Модерна українська проза»;Тема 5.«Образне слово поетичного модернізму»;Тема 6.«Розстріляне відродження. Поетичне самовираження»;Тема 7.«Київські неокласики»;Тема 8.«Провозе розмаїття»; Тема 9.«Модерна драматургія»;Тема 10.«Перлини західноукраїнської літератури»;Тема 11 «Під чужим небом»;Тема 12.«Воєнне лихоліття»;Тема 13.«Літературне шістдесятництво»;Тема 14.«Митець і суспільство»; Тема 15.«Стоїчна українська поезія»;Тема 16.«Сучасна українська література».

Автор курсу

 Мала С. В. -  викладач загальноосвітніх дисциплін, спеціаліст вищої категорії.

Українську літературу вивчають курсанти 1-2 курсів освітньо-професійної програми «Експлуатація електрообладнання та автоматики суден».

Метою  навчального предмета є формування та розвиток наступних компетентностей: здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел; уміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми; здатність приймати обґрунтовані рішення; здатність працювати в команді і автономно; вміння аналізувати, інтерпретувати твір; усвідомлення літератури як складової частини українського народу; розвиток самостійності мислення; формування загальнолюдських цінностей; розвиток творчих можливостей; вирішення проблемних питань; уміння визначати художні особливості твору; уміння аналізувати вчинки героя; уміння переказувати твір, виразно читати, декламувати напам'ять; уміння визначати актуальність твору, проводити паралелі з сучасністю; оперувати поняттями теорії літератури; уміння спілкуватися, вести діалог і висловлювати свою думку зв'язно.

Структура навчального предмета:

Тема 1.«Реалістична українська проза»; Тема 2.«Театр корифеїв»;Тема 3.«Титан духу і думки»;              Тема 4.«Модерна українська проза»; Тема 5.«Образне слово поетичного модернізму»; Тема 6. «Розстріляне відродження. Поетичне самовираження»; Тема 7.«Київські неокласики»; Тема 8. «Провозе розмаїття»; Тема 9.«Модерна драматургія»; Тема 10.«Перлини західноукраїнської літератури»; Тема 11.«Під чужим небом»; Тема 12.«Воєнне лихоліття»; Тема 13.«Літературне шістдесятництво»; Тема 14.«Митець і суспільство»; Тема 15.«Стоїчна українська поезія»; Тема 16. «Сучасна українська література».

Автор курсу:

 Шиянюк Л.В. -  кандидат педагогічних наук, спеціаліст вищої  категорії, викладач-методист. У 1984 році закінчила Херсонський державний педагогічний інститут за спеціальністю українська мова та література. У коледжі працює з 1999 року. Викладає дисципліни: українська мова та українська література.

УКРАЇНСЬКУ ЛІТЕРАТУРУ  вивчають здобувачі освіти 1-2  курсів освітньо-професійних програм: «Судноводіння на морських шляхах», «Експлуатація електрообладнання та автоматики суден».

Структура навчального предмета:

Тема 1. «Реалістична українська проза»; Тема  2. «Театр корифеїв»; Тема 3. «Титан духу і думки»;                               

Тема 4. «Модерна українська проза» ; Тема 5. «Образне слово поетичного модернізму»;                                                            

Тема 6. «Розстріляне відродження. Поетичне самовираження» ; Тема 7. «Київські неокласики»;   Тема 8.«Провозе розмаїття»;            Тема 9. «Модерна драматургія»; Тема 10.«Перлини західноукраїнської літератури»;  Тема 11. «Під чужим небом»; Тема 12. «Воєнне лихоліття»;  Тема 13. «Літературне шістдесятництво»;  Тема 14. «Митець і суспільство»;  Тема 15. «Стоїчна українська поезія»;         Тема 16. «Сучасна українська література».

Тривалість курсу : 1, 2 курс по 70 академічних годин.

Викладач І кваліфікаційної категорії  Ботвинюк А.В.

УКРАЇНСЬКУ ЛІТЕРАТУРУ  вивчають здобувачі освіти 1-2  курсів освітньо-професійної програм: "Експлуатація суднових енергетичних установок", "Монтаж і проектування суднових машин і механізмів", "Монтаж і обслуговання електроустаткування суднового електрообладнання".

Мета навчального предмета "Українська література": формування гуманістичного світогляду здобувачів освіти, долучення їх засобами художньої літератури до загальнолюдських і національних цінностей; виховання національно свідомих громадян України; естетичний розвиток здобувачів освіти , підвищення їх загального культурного рівня та розширення культурно-пізнавальних інтересів; сприяння всебічному розвитку здобувачів освіти, їх духовному збагаченню, активному становленню й самореалізації в сучасному світі.

Структура навчального предмета:

Тема 1.«Реалістична українська проза»;Тема  2.«Театр корифеїв»;Тема 3.«Титан духу і думки»;Тема 4.«Модерна українська проза»;Тема 5.«Образне слово поетичного модернізму»;Тема 6.«Розстріляне відродження. Поетичне самовираження»;Тема 7.«Київські неокласики»;Тема 8.«Провозе розмаїття»; Тема 9.«Модерна драматургія»;Тема 10.«Перлини західноукраїнської літератури»;Тема 11 «Під чужим небом»;Тема 12.«Воєнне лихоліття»;Тема 13.«Літературне шістдесятництво»;Тема 14.«Митець і суспільство»; Тема 15.«Стоїчна українська поезія»;Тема 16.«Сучасна українська література».

Автор курсу

О. В. Гаркуша, викладач - методист української мови та літератури вищої категорії.

Українську літературу вивчають здобувачі освіти 1-2 курсів освітньо -професійних програм: "Експлуатація суднових енергетичних установок", "Монтаж і проектування суднових машин і механізмів", "Монтаж і обслуговання електроустаткування суднового електрообладнання".
Структура навчального предмета:

  • Тема 1. «Реалістична українська проза»;               
  • Тема  2. «Театр корифеїв»;                                           
  • Тема 3. «Титан духу і думки»;                               
  • Тема 4. «Модерна українська проза» ;                       
  •  Тема 5. «Образне слово поетичного модернізму»;                                                            
  • Тема 6. «Розстріляне відродження. Поетичне самовираження» ;                                                 
  • Тема 7. «Київські неокласики»;                             
  • Тема 8.«Провозе розмаїття»;                                           
  • Тема 9. «Модерна драматургія»;               
  • Тема 10.«Перлини західноукраїнської літератури»;                                                            
  • Тема 11. «Під чужим небом»;                                              
  • Тема 12. «Воєнне лихоліття»;                                     
  • Тема 13. «Літературне шістдесятництво»;             
  • Тема 14. «Митець і суспільство»;                                 
  • Тема 15. «Стоїчна українська поезія»;                      
  • Тема 16. «Сучасна українська література».

О. В. Гаркуша, викладач - методист української мови та літератури вищої категорії.

УКРАЇНСЬКУ ЛІТЕРАТУРУ  вивчають здобувачі освіти 1-2  курсів освітньо-професійної програми: «Судноводіння на морських шляхах».

Мета навчального предмета "Українська література": формування гуманістичного світогляду здобувачів освіти, долучення їх засобами художньої літератури до загальнолюдських і національних цінностей; виховання національно свідомих громадян України; естетичний розвиток здобувачів освіти , підвищення їх загального культурного рівня та розширення культурно-пізнавальних інтересів; сприяння всебічному розвитку здобувачів освіти, їх духовному збагаченню, активному становленню й самореалізації в сучасному світі.

Структура навчального предмета:

Тема 1.«Реалістична українська проза»;Тема  2.«Театр корифеїв»;Тема 3.«Титан духу і думки»;Тема 4.«Модерна українська проза»;Тема 5.«Образне слово поетичного модернізму»;Тема 6.«Розстріляне відродження. Поетичне самовираження»;Тема 7.«Київські неокласики»;Тема 8.«Провозе розмаїття»; Тема 9.«Модерна драматургія»;Тема 10.«Перлини західноукраїнської літератури»;Тема 11 «Під чужим небом»;Тема 12.«Воєнне лихоліття»;Тема 13.«Літературне шістдесятництво»;Тема 14.«Митець і суспільство»; Тема 15.«Стоїчна українська поезія»;Тема 16.«Сучасна українська література».

Автор курсу

 Колесник Н.С.-  викладач загальноосвітніх дисциплін, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, голова циклової комісії дисциплін українознавства відділення загальноосвітньої підготовки.  У 1992 році закінчила Херсонський державний педагогічний інститут за спеціальністю українська мова та література. У коледжі працює з 1994 року. Викладає дисципліни: українська мова та література, українська мова (за професійним спрямуванням).

Українську літературу вивчають курсанти 1-2 курсів освітньо-професійної програми «Експлуатація електрообладнання та автоматики суден».

Метою  навчального предмета є формування та розвиток наступних компетентностей: здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел; уміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми; здатність приймати обґрунтовані рішення; здатність працювати в команді і автономно; вміння аналізувати, інтерпретувати твір; усвідомлення літератури як складової частини українського народу; розвиток самостійності мислення; формування загальнолюдських цінностей; розвиток творчих можливостей; вирішення проблемних питань; уміння визначати художні особливості твору; уміння аналізувати вчинки героя; уміння переказувати твір, виразно читати, декламувати напам'ять; уміння визначати актуальність твору, проводити паралелі з сучасністю; оперувати поняттями теорії літератури; уміння спілкуватися, вести діалог і висловлювати свою думку зв'язно.

Структура навчального предмета:

Тема 1.«Реалістична українська проза»; Тема 2.«Театр корифеїв»;Тема 3.«Титан духу і думки»;              Тема 4.«Модерна українська проза»; Тема 5.«Образне слово поетичного модернізму»; Тема 6. «Розстріляне відродження. Поетичне самовираження»; Тема 7.«Київські неокласики»; Тема 8. «Провозе розмаїття»; Тема 9.«Модерна драматургія»; Тема 10.«Перлини західноукраїнської літератури»; Тема 11.«Під чужим небом»; Тема 12.«Воєнне лихоліття»; Тема 13.«Літературне шістдесятництво»; Тема 14.«Митець і суспільство»; Тема 15.«Стоїчна українська поезія»; Тема 16. «Сучасна українська література».

Автор курсу:

 Шиянюк Л.В. -  кандидат педагогічних наук, спеціаліст вищої  категорії, викладач-методист. У 1984 році закінчила Херсонський державний педагогічний інститут за спеціальністю українська мова та література. У коледжі працює з 1999 року. Викладає дисципліни: українська мова та українська література.

Українську літературу вивчають курсанти 1-2 курсів освітньо-професійної програми "Судноводінння на морських шляхах".

Метою  навчального предмета є формування та розвиток наступних компетентностей:

загальних:

-         здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;

-         здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;

-         уміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми;

-         здатність приймати обґрунтовані рішення;

-         здатність працювати в команді;

-        здатність працювати автономно;

фахових:

-         вміння аналізувати, інтерпретувати твір;

-         усвідомлення літератури як складової частини українського народу;

-         розвиток самостійності мислення;

-         формування загальнолюдських цінностей;

-        розвиток творчих можливостей;

-         вирішення проблемних питань;

-         уміння визначати художні особливості твору;

-        уміння аналізувати вчинки героя;

-         виявлення міжпредметних зв'язків;

-         розвиток мотивації навчання;

-         уміння "перевтілитися" у героя твору;

-         уміння переказувати твір, виразно читати, декламувати напам'ять;

-         уміння визначати актуальність твору, проводити паралелі з сучасністю;

-         оперувати поняттями теорії літератури;

-         уміння спілкуватися, вести діалог;

-         уміння висловлювати свою думку зв'язно.

Структура навчального предмета:

Тема 1. «Реалістична українська проза» (12 годин)               

Тема  2. «Театр корифеїв (6 годин)                                           

Тема 3. «Титан духу і думки» (16 годин)                               

Тема 4. «Модерна українська проза» (16 годин)                       

 Тема 5. «Образне слово поетичного модернізму» (20 годин)                                                            

Тема 6. «Розстріляне відродження. Поетичне самовираження» (6 годин)                                                

Тема 7. «Київські неокласики» (4 години)                             

Тема 8.«Провозе розмаїття» (10 годин)                                           

Тема 9. «Модерна драматургія» (8 годин)               

Тема 10.«Перлини західноукраїнської літератури» (4 години)                                                            

Тема 11. «Під чужим небом» (6 годин)                                              

Тема 12. «Воєнне лихоліття» (6 годин)                                     

Тема 13. «Літературне шістдесятництво (6 годин)             

Тема 14. «Митець і суспільство» (8 годин)                                 

Тема 15. «Стоїчна українська поезія» (2 години)

Тема 16. «Сучасна українська література» (10 годин)

Викладач вищої кваліфікаційної категорії Самофалова О.Г.