Курс "Історія: Україна і світ" є важливою частиною базової загальноосвітньої підготовки здобувачів освіти
Метою навчального предмета є формування та розвиток наступних компетентностей:
загальних:
1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
2. Володіння навичками використання інформаційних і комунікаційних технологій.
3. Здатність вчитися і бути сучасно навченим.
4. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
5. Здатність бути критичним і самокритичним.
6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
7. Здатність спілкуватися з нефахівцями своєї галузі (з експертами з інших галузей).
фахових:
1. Здатність працювати в команді.
2. Володіння навичками міжособистісної взаємодії.
3. Здатність цінувати та поважати різноманітність та мультикультурність.
4. Здатність працювати в міжнародному контексті.
5. Уміння визначати і наполегливо ставитись до поставлених завдань і взятих обов’язків.
6. Здатність цінувати та зберігати навколишнє середовище.
7. Здатність діяти соціально відповідально та громадянсько свідомо.
Вивчення курсу відбувається протягом І та ІІ курсів (1-3 семестр) в обсязі 210 аудиторних годин
Структура навчального курсу:
Тема 1: Перша світова війна
Тема 2: Соціальні й національні революції в Європі. Українська революція
Тема 3: Облаштування повоєнного світу: між демократією й авторитаризмом
Тема 4: Тоталітарні режими як виклик людству
Тема 5: Україна і світ напередодні Другої світової війни. Початок війни
Тема 6: Друга світова війна: перебіг і результати
Тема 7: Повоєнне врегулювання
Тема 8: Світ у пошуках нових моделей розвитку
Тема 9: Україна вперіод "відлиги"
Тема 10: Формування постіндустріального суспільства
Тема 11: Революційні зміни в Європі. Проголошення незалежності України
Тема 12: Україна в сучасному світі
РЕЙТИНГОВА СИСТЕМА
ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ
Критерії оцінювання результатів навчання.
Початковий рівень навчальних досягнень: 1 б. - Здобувач освіти може розрізняти об'єкти вивчення;
2 б. - Здобувач освіти відтворює незначну частину навчального матеріалу, має нечіткі уявлення про об'єкт вивчення;
3 б. - Здобувач освіти відтворює частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконує елементарні завдання.
Середній рівень навчальних досягнень: 4 б. - Здобувач освіти з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію;
5 б. - Здобувач освіти відтворює основний навчальний матеріал, дає визначення понять з помилками й неточностями;
6 б. - Здобувач освіти виявляє знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповідь правильна, але недостатньо осмислена. Вміє застосовувати знання при виконанні завдань за зразком.
Достатній рівень навчальних досягнень: 7 б. - Здобувач освіти правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії;
8 б. - Знання здобувача освіти є достатніми, застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагається аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролює власну діяльність. Відповідь логічна, хоч і має неточност;і
9 б. - Здобувач освіти добре володіє вивченим матеріалом, застосовує знання в стандартних ситуаціях, уміє аналізувати й систематизувати інформацію, використовує загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією.
Високий рівень навчальних досягнень: 10 б. - Здобувач освіти має міцні знання, використовує їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення, аргументувати їх;
11 б. - Здобувач освіти на високому рівні володіє узагальненими знаннями в обсязі та в межах вимог навчальних програм, аргументовано використовує їх у різних ситуаціях, уміє знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв'язувати проблеми;
12 б. - Здобувач освіти має системні глибокі знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних та нестандартних ситуаціях. Уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення
Накопичувальна система оцінювання результатів навчання.
Робота в семестрі - 70% |
Тест -30% |
100% |
||||||
0,1 |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
0,3 |
1,0 |
|||
№ |
ПІБ |
Тематичне оцінювання №1 (12 годин) |
Тематичне оцінювання №2 (18 годин) |
Тематичне оцінювання №3 (20 годин) |
Тематичне оцінювання №4 (18 годин) |
Тест |
І семестр |
Скоригована |
1 |
|
|||||||
2 |
|
Робота в семестрі - 70% |
Тест -30% |
100% |
|
||||||
0,1 |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
0,3 |
1,0 |
|
|||
№ |
ПІБ |
Тематичне оцінювання №5 (16 годин) |
Тематичне оцінювання №6 (16 годин) |
Тематичне оцінювання №7 (20 годин) |
Тематичне оцінювання №8 (20 годин) |
Тест |
ІІ семестр |
Скоригована |
Річна |
1 |
|
|
|||||||
2 |
|
|
Робота в семестрі - 70% |
Тест -30% |
100% |
|
||||||
0,1 |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
0,3 |
1,0 |
|
|||
№ |
ПІБ |
Тематичне оцінювання №9 (14 годин) |
Тематичне оцінювання №10 (20 годин) |
Тематичне оцінювання №11 (18 годин) |
Тематичне оцінювання №12 (18 годин) |
Тест |
ІІІ семестр |
Скоригована |
Річна |
1 |
|
|
|||||||
2 |
|
|
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА ТА
ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ
Базова література:
1. Бураков Ю.В., Кипаренко Г.М., Мовчан СП. Всесвітня історія: новітні часи. 1939-2001: Підручник для 11 кл. - К.: Генеза, 2001. - 368 с.
2. Історія: Україна і світ (інтегр. курс, рівень стандарту): підручн. для 10-го кл. закл. заг. серед. освіти / М.М Мудрий, О.Г. Аркуша. – Київ: Генеза, 2018. – 288 с.
3. Історія: Україна і світ (інтегр. курс, рівень стандарту): підручн. для 11-го кл. закл. заг. серед. освіти / М.М Мудрий, О.Г. Аркуша. – Київ: Генеза, 2019. – 304 с.
4. Ладиченко Т.В. Всесвітня історія. Новітні часи: Навчальний посібник для 10 кл. -К.: А.С.К., 2000. - 468.
Допоміжна література:
1. Бойко О.Д. Історія України: навч. посіб., 3-тє вид./ О.Д. Бойко. – К.:Академвидав, 2008. – 688 с.
2. Гриценко А.П. Хрестоматія з історії України. 11 клас. Частина І. – Х.: Вид. група «Основа», 2011. – 128 с.
3. Земерева Т.Ю., Скирда І.М. Історія України. Практичний довідник. 2-е вид.: доп. та перероб. – Х.: ФОП Співак Т.К., 2010. – 420 с.
4. Щедріна І.Е. Всесвітня історія у схемах і таблицях. 10-11 кл.: Навчальнії посібник. X.: Видавнича група "Академія", 2001. - 152с.
Інтернет-ресурси:
1. https://uk.wikipedia.org/wiki/Головна_сторінка 2. https://mdl.ksma.ks.ua
- Викладач: Куценко Юлія Юріївна
Курс "Історія: Україна і світ" є важливою частиною базової загальноосвітньої підготовки здобувачів освіти
Метою навчального предмета є формування та розвиток наступних компетентностей:
загальних:
1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
2. Володіння навичками використання інформаційних і комунікаційних технологій.
3. Здатність вчитися і бути сучасно навченим.
4. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
5. Здатність бути критичним і самокритичним.
6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
7. Здатність спілкуватися з нефахівцями своєї галузі (з експертами з інших галузей).
фахових:
1. Здатність працювати в команді.
2. Володіння навичками міжособистісної взаємодії.
3. Здатність цінувати та поважати різноманітність та мультикультурність.
4. Здатність працювати в міжнародному контексті.
5. Уміння визначати і наполегливо ставитись до поставлених завдань і взятих обов’язків.
6. Здатність цінувати та зберігати навколишнє середовище.
7. Здатність діяти соціально відповідально та громадянсько свідомо.
Вивчення курсу відбувається протягом І та ІІ курсів (1-3 семестр) в обсязі 210 аудиторних годин
Структура навчального курсу:
Тема 1: Перша світова війна
Тема 2: Соціальні й національні революції в Європі. Українська революція
Тема 3: Облаштування повоєнного світу: між демократією й авторитаризмом
Тема 4: Тоталітарні режими як виклик людству
Тема 5: Україна і світ напередодні Другої світової війни. Початок війни
Тема 6: Друга світова війна: перебіг і результати
Тема 7: Повоєнне врегулювання
Тема 8: Світ у пошуках нових моделей розвитку
Тема 9: Україна вперіод "відлиги"
Тема 10: Формування постіндустріального суспільства
Тема 11: Революційні зміни в Європі. Проголошення незалежності України
Тема 12: Україна в сучасному світі
РЕЙТИНГОВА СИСТЕМА
ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ
Критерії оцінювання результатів навчання.
Початковий рівень навчальних досягнень: 1 б. - Здобувач освіти може розрізняти об'єкти вивчення;
2 б. - Здобувач освіти відтворює незначну частину навчального матеріалу, має нечіткі уявлення про об'єкт вивчення;
3 б. - Здобувач освіти відтворює частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконує елементарні завдання.
Середній рівень навчальних досягнень: 4 б. - Здобувач освіти з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію;
5 б. - Здобувач освіти відтворює основний навчальний матеріал, дає визначення понять з помилками й неточностями;
6 б. - Здобувач освіти виявляє знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповідь правильна, але недостатньо осмислена. Вміє застосовувати знання при виконанні завдань за зразком.
Достатній рівень навчальних досягнень: 7 б. - Здобувач освіти правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії;
8 б. - Знання здобувача освіти є достатніми, застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагається аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролює власну діяльність. Відповідь логічна, хоч і має неточност;і
9 б. - Здобувач освіти добре володіє вивченим матеріалом, застосовує знання в стандартних ситуаціях, уміє аналізувати й систематизувати інформацію, використовує загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією.
Високий рівень навчальних досягнень: 10 б. - Здобувач освіти має міцні знання, використовує їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення, аргументувати їх;
11 б. - Здобувач освіти на високому рівні володіє узагальненими знаннями в обсязі та в межах вимог навчальних програм, аргументовано використовує їх у різних ситуаціях, уміє знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв'язувати проблеми;
12 б. - Здобувач освіти має системні глибокі знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних та нестандартних ситуаціях. Уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення
Накопичувальна система оцінювання результатів навчання.
Робота в семестрі - 70% |
Тест -30% |
100% |
||||||
0,1 |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
0,3 |
1,0 |
|||
№ |
ПІБ |
Тематичне оцінювання №1 (12 годин) |
Тематичне оцінювання №2 (18 годин) |
Тематичне оцінювання №3 (20 годин) |
Тематичне оцінювання №4 (18 годин) |
Тест |
І семестр |
Скоригована |
1 |
|
|||||||
2 |
|
Робота в семестрі - 70% |
Тест -30% |
100% |
|
||||||
0,1 |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
0,3 |
1,0 |
|
|||
№ |
ПІБ |
Тематичне оцінювання №5 (16 годин) |
Тематичне оцінювання №6 (16 годин) |
Тематичне оцінювання №7 (20 годин) |
Тематичне оцінювання №8 (20 годин) |
Тест |
ІІ семестр |
Скоригована |
Річна |
1 |
|
|
|||||||
2 |
|
|
Робота в семестрі - 70% |
Тест -30% |
100% |
|
||||||
0,1 |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
0,3 |
1,0 |
|
|||
№ |
ПІБ |
Тематичне оцінювання №9 (14 годин) |
Тематичне оцінювання №10 (20 годин) |
Тематичне оцінювання №11 (18 годин) |
Тематичне оцінювання №12 (18 годин) |
Тест |
ІІІ семестр |
Скоригована |
Річна |
1 |
|
|
|||||||
2 |
|
|
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА ТА
ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ
Базова література:
1. Бураков Ю.В., Кипаренко Г.М., Мовчан СП. Всесвітня історія: новітні часи. 1939-2001: Підручник для 11 кл. - К.: Генеза, 2001. - 368 с.
2. Історія: Україна і світ (інтегр. курс, рівень стандарту): підручн. для 10-го кл. закл. заг. серед. освіти / М.М Мудрий, О.Г. Аркуша. – Київ: Генеза, 2018. – 288 с.
3. Історія: Україна і світ (інтегр. курс, рівень стандарту): підручн. для 11-го кл. закл. заг. серед. освіти / М.М Мудрий, О.Г. Аркуша. – Київ: Генеза, 2019. – 304 с.
4. Ладиченко Т.В. Всесвітня історія. Новітні часи: Навчальний посібник для 10 кл. -К.: А.С.К., 2000. - 468.
Допоміжна література:
1. Бойко О.Д. Історія України: навч. посіб., 3-тє вид./ О.Д. Бойко. – К.:Академвидав, 2008. – 688 с.
2. Гриценко А.П. Хрестоматія з історії України. 11 клас. Частина І. – Х.: Вид. група «Основа», 2011. – 128 с.
3. Земерева Т.Ю., Скирда І.М. Історія України. Практичний довідник. 2-е вид.: доп. та перероб. – Х.: ФОП Співак Т.К., 2010. – 420 с.
4. Щедріна І.Е. Всесвітня історія у схемах і таблицях. 10-11 кл.: Навчальнії посібник. X.: Видавнича група "Академія", 2001. - 152с.
Інтернет-ресурси:
1. https://uk.wikipedia.org/wiki/Головна_сторінка 2. https://mdl.ksma.ks.ua
- Викладач: Куценко Юлія Юріївна
Освітньо-професійні програми «Експлуатація електрообладнання та автоматика суден», «Судноводіння на морських шляхах», «Експлуатація суднових енергетичних установок»
Викладач: Узундай Євгенія Володимирівна
- Викладач: Узундай Євгенія Володимирівна

Історія: Україна і світ
Викладач: Мельникович Таїсія Романівна
- Викладач: Мельникович Таїсія Романівна
Освітньо-професійна програма «Судноводіння на морських шляхах», «Експлуатація суднових енергетичних установок», «Експлуатація електрообладнання та автоматики суден».
Робоча навчальна програма навчального предмета «Історія: Україна і світ» розроблена відповідно до програми Міністерства освіти і науки України для закладів загальної середньої освіти (Мудрий М.М. та інші, 2017 рік) та робочого навчального плану підготовки молодшого спеціаліста для курсантів/студентів.
Метою навчального предмета є формування та розвиток наступних компетентностей:
загальних:
- Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
- Володіння навичками використання інформаційних і комунікаційних технологій.
- Здатність вчитися і бути сучасно навченим.
- Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
- Здатність бути критичним і самокритичним.
- Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
- Здатність спілкуватися з нефахівцями своєї галузі (з експертами з інших галузей).
фахових:
- Здатність працювати в команді.
- Володіння навичками міжособистісної взаємодії.
- Здатність цінувати та поважати різноманітність та мультикультурність.
- Здатність працювати в міжнародному контексті.
- Уміння визначати і наполегливо ставитись до поставлених завдань і взятих обов’язків.
- Здатність цінувати та зберігати навколишнє середовище.
- Здатність діяти соціально відповідально та громадянсько свідомо.
Внаслідок вивчення навчального предмета курсант/студент повинен бути здатним продемонструвати наступні результати навчання.
Таблиця 2. Результати навчання.
№ з/п |
Компетентність |
Зміст уміння |
|
Розуміння та сприйняття етичних норм поведінки відносно інших людей і відносно природи (принципи біоетики) |
- Розуміти свої громадські права, свободи і обов’язки; - аналізувати явища суспільного життя, орієнтуватися у багатогранному світі суспільства; - обґрунтовувати і приймати рішення, виробляти стратегію діяльності з урахуванням загальнолюдських цінностей, особистих, суспільних, державних та виробничих інтересів |
|
Здатність учитися |
- Працювати з різними джерелами інформації для вдосконалення своїх знань, самостійно здобувати, аналізувати, критично оцінювати, узагальнювати, інтегрувати інформацію, робити певні висновки на основі здобутої інформації; - визначати суть проблеми, систему, структуру, їх складові |
3. |
Здатність до критики й самокритики |
- Аналізувати соціально-значущі проблеми і процеси, факти і явища суспільного життя |
|
Креативність, здатність до системного мислення |
- Обґрунтовувати свій світогляд, громадську позицію, оцінку події, якості виконання професійних обов’язків; - аналізувати соціально-значущі проблеми і процеси, факти і явища суспільного життя; - володіти методологією та методами творчої діяльності при вирішенні професійних завдань |
5. |
Адаптивність і комунікабельність |
- Точно, послідовно і логічно, формувати думки; - вживати форми ефективного спілкування, дотримуватися норм ведення дискусії, діалогу |
|
Наполегливість у досягненні мети |
- Виявляти активність, творчу ініціативу, наполегливість, чіткість дій при виконанні своїх професійних обов’язків |
|
Толерантність |
- Толерантно і гідно ставитись до протилежних думок, до культурної та духовної спадщини, традицій, звичаїв представників різних національностей і власного народу |
|
Базові уявлення про основи філософії, соціології що сприяють розвитку загальної культури і соціалізації особистості, схильності до етичних цінностей, знання вітчизняної історії, економіки і права, розуміння причинно-наслідкових зв’язків розвитку суспільства і уміння їх використовувати в професійній і соціальній діяльності |
- Порівнювати, пояснювати, аналізувати і критично оцінювати історичні процеси, події, факти і явища, визначаючи роль людського фактора в історії, давати різнобічну характеристику сучасним проблемам та історичним особам; - користуватися категорійно-понятійним апаратом історичної науки, історичними джерелами та довідниковими матеріалами з історії України, всесвітньої історії; - виявляти причинно-наслідкові зв’язки в історичних подіях минулого, аналізувати й узагальнювати історичний матеріал в певній системі, порівнювати, оцінювати, пояснювати історичні факти на основі здобутих із різних джерел знань; - розглядати суспільні явища в конкретних історичних умовах і розвитку |
Методи навчання:
Урок – комбінований, урок-семінар, інтерактивний (урок-дискусійна група, уроки з навчанням одних учнів іншими), інтегрований, проблемний, відео-уроки, прес-конференції, ділові ігри тощо.
Форми контролю:
Поточний контроль курсантів/студентів здійснюється у формі усних та письмових опитувань, перевірки підготування доповіді, графічна перевірка, тест тощо.
Підсумковий контроль курсантів/студентів – електронні тестові завдання.
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА ТА
ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ
Базова література:
- Бураков Ю.В., Кипаренко Г.М., Мовчан СП. Всесвітня історія: новітні часи. 1939-2001: Підручник для 11 кл. - К.: Генеза, 2001. - 368 с.
- Історія: Україна і світ (інтегр. курс, рівень стандарту): підручн. для 10-го кл. закл. заг. серед. освіти / М.М Мудрий, О.Г. Аркуша. – Київ: Генеза, 2018. – 288 с.
- Ладиченко Т.В. Всесвітня історія. Новітні часи: Навчальний посібник для 10 кл. -К.: А.С.К., 2000. - 468.
Допоміжна література:
- Бойко О.Д. Історія України: навч. посіб., 3-тє вид./ О.Д. Бойко. – К.:Академвидав, 2008. – 688 с.
- Гриценко А.П. Хрестоматія з історії України. 11 клас. Частина І. – Х.: Вид. група «Основа», 2011. – 128 с.
- Земерева Т.Ю., Скирда І.М. Історія України. Практичний довідник. 2-е вид.: доп. та перероб. – Х.: ФОП Співак Т.К., 2010. – 420 с.
- Щедріна І.Е. Всесвітня історія у схемах і таблицях. 10-11 кл.: Навчальнії посібник. X.: Видавнича група "Академія", 2001. - 152с.
Інтернет-ресурси:
СТРУКТУРА КУРСУ
Змістові модулі |
Обсяг годин |
І СЕМЕСТР |
|
12 |
|
2. Соціальні й національні революції в Європі. Українська революція |
18 |
3. Облаштування повоєнного світу: між демократією й авторитаризмом |
20 |
4. Тоталітарні режими як виклик людству |
18 |
ІІ СЕМЕСТР |
|
5. Україна і світ напередодні другої світової війни. Початок війни |
16 |
6. Друга світова війна: перебіг і результати |
16 |
7. Повоєнне врегулювання |
20 |
8. Світ у пошуках нових моделей розвитку |
20 |
ІІІ СЕМЕСТР |
|
9. Україна в період «відлиги» |
14 |
10. Формування постіндустріального суспільства |
20 |
11. Революційні зміни в Європі. Проголошення незалежності України |
18 |
12. Україна в сучасному світі |
Викладач:Єфремова Г.Ю.
- Викладач: Єфремова Галина Юріївна
КУРС "УКРАЇНА І СВІТ" розроблено відповідно до програми Міністерства освіти і науки України для закладів загальної середньої освіти, освітньої програми профільної середньої освіти МФК ХДМА та робочих навчальних планів підготовки здобувачів фахової передвищої освіти освітньо-професійного ступеня фахового молодшого бакалавра на основі базової загальної середньої освіти освітньо-професійних програм:
«Судноводіння на морських шляхах», «Експлуатація суднових енергетичних установок», «Експлуатація електрообладнання та автоматики суден», «Монтаж і проектування суднових машин і механізмів», «Монтаж і обслуговування електроустаткування суднового електрообладнання», «Суднокорпусобудування», «Зварювальне виробництво», «Обслуговування верстатів з програмним управлінням і робототехнічних комплексів».
Вивчення дисципліни здійснюється протягом І, ІІ, ІІІ семестрів. Кількість навчальних годин - 210.
Метою викладання курсу є формування та розвиток наступних компетентностей:
- Здатність до пошуку та аналізу інформації з різних джерел, абстрактного та креативного мислення. Володіння навичками використання інформаційних і комунікаційних технологій.
- Здатність критично оцінювати інформацію, висловлювати власні судження; обґрунтовувати оцінку події, громадську позицію, свій світогляд;
- Застосовувати набуті знання та навички для вирішення проблем сучасного життя.
- Володіння навичками міжособистісної взаємодії. Здатність працювати в команді, толерантність до протилежних думок і поглядів;
- Здатність діяти соціально-відповідально та громадянсько-свідомо. Визначати і наполегливо ставитись до поставлених завдань і взятих обов’язків.
СТРУКТУРА КУРСУ
Змістові модулі |
Обсяг годин |
І СЕМЕСТР |
|
1. Перша світова війна |
12 |
2. Соціальні й національні революції в Європі. Українська революція |
18 |
3. Облаштування повоєнного світу: між демократією й авторитаризмом |
20 |
4. Тоталітарні режими як виклик людству |
18 |
ІІ СЕМЕСТР |
|
5. Україна і світ напередодні другої світової війни. Початок війни |
16 |
6. Друга світова війна: перебіг і результати |
16 |
7. Повоєнне врегулювання |
20 |
8. Світ у пошуках нових моделей розвитку |
20 |
ІІІ СЕМЕСТР |
|
9. Україна в період «відлиги» |
14 |
10. Формування постіндустріального суспільства |
20 |
11. Революційні зміни в Європі. Проголошення незалежності України |
18 |
12. Україна в сучасному світі |
18 |
СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ
І семестр |
|||||
Робота в семестрі - 70% |
Тест -30% |
100% |
|||
0,1 |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
0,3 |
1,0 |
Тематичне оцінювання №1 |
Тематичне оцінювання №2 |
Тематичне оцінювання №3 |
Тематичне оцінювання №4 |
Тест |
І семестр |
ІІ семестр |
|||||
0,1 |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
0,3 |
1,0 |
Тематичне оцінювання №5 |
Тематичне оцінювання №6 |
Тематичне оцінювання №7 |
Тематичне оцінювання №8 |
Тест |
ІІ семестр |
ІІІ семестр |
|||||
0,1 |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
0,3 |
1,0 |
Тематичне оцінювання №9 |
Тематичне оцінювання №10 |
Тематичне оцінювання №11 |
Тематичне оцінювання №12 |
Тест |
ІІІ семестр |
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА
Базова література:
1. Бураков Ю.В., Кипаренко Г.М., Мовчан СП. Всесвітня історія: новітні часи. 1939-2001: Підручник для 11 кл. - К.: Генеза, 2001. - 368 с.
2. Історія: Україна і світ (інтегр. курс, рівень стандарту): підручн. для 10-го кл. закл. заг. серед. освіти / М.М Мудрий, О.Г. Аркуша. – Київ: Генеза, 2018. – 288 с.
3. Історія: Україна і світ (інтегр. курс, рівень стандарту): підручн. для 11-го кл. закл. заг. серед. освіти / М.М Мудрий, О.Г. Аркуша. – Київ: Генеза, 2019. – 304 с.
4. Ладиченко Т.В. Всесвітня історія. Новітні часи: Навчальний посібник для 10 кл. -К.: А.С.К., 2000. - 468
Допоміжна література:
1. Бойко О.Д. Історія України: навч. посіб., 3-тє вид./ О.Д. Бойко. – К.:Академвидав, 2008. – 688 с.
2. Гриценко А.П. Хрестоматія з історії України. 11 клас. Частина І. – Х.: Вид. група «Основа», 2011. – 128 с.
3. Земерева Т.Ю., Скирда І.М. Історія України. Практичний довідник. 2-е вид.: доп. та перероб. – Х.: ФОП Співак Т.К., 2010. – 420 с.
4. Щедріна І.Е. Всесвітня історія у схемах і таблицях. 10-11 кл.: Навчальнії посібник. X.: Видавнича група "Академія", 2001. - 152с.
Автор курсу: Шило Тетяна Олександрівна, викладач І кваліфікаційної категорії.
1. Перша світова війна
2. Соціальні й національні революції в Європі. Українська революція
3. Облаштування повоєнного світу: між демократією й авторитаризмом
4. Тоталітарні режими як виклик людству
5. Україна і світ напередодні другої світової війни. Початок війни
6. Друга світова війна: перебіг і результати
7. Повоєнне врегулювання
8. Світ у пошуках нових моделей розвитку
9. Україна в період «відлиги»
10. Формування постіндустріального суспільства
11. Революційні зміни в Європі. Проголошення незалежності України
Україна в сучасному світі
- Викладач: Шило Тетяна Олександрівна