Майбутній морський інженер відповідно до ПДНВ повинен володіти достатнім рівнем англомовної компетентності для вирішення професійних та особистих питань під час виконання своїх посадових обов’язків. Контент дисципліни містить лексичний матеріал, пов'язаний з електричним обладнанням, типами режрижераторних установок на борту судна, системами пожежогасіння, баластних та стічних вод, а також, з системами автоматичного контролю у машинному відділенні. 

Майбутній морський інженер відповідно до ПДНВ повинен володіти достатнім рівнем англомовної компетентності для вирішення професійних та особистих питань під час виконання своїх посадових обов’язків. Контент дисципліни містить лексичний матеріал, пов'язаний з інформацією про системи пневматичного та гідравлічного контролю на борту судна і принципом їх роботи, головні вимоги до безпечного несення вахти у машинному відділенні, головні компанії-виробники морських дизельних  двигунів та пояснює цілі і методи впровадження та використання інноваційних технологій в морських пропульсивних установках.

Майбутній морський інженер відповідно до ПДНВ повинен володіти достатнім рівнем англомовної компетентності для вирішення професійних та особистих питань під час виконання своїх посадових обов’язків. Контент дисципліни містить лексичний матеріал, пов'язаний з управлінням командою машинного відділення, Полярним Кодексом та новими доповненнями до вже існуючих діючих нормативних документів, правилами судноплавства XXI століття та інноваціями у конструкції суднових двигунів та допоміжного обладнання.